marți, 31 octombrie 2017

Coughend-pentru momentele fara tuse!

 Astazi nu va povestesc despre un produs Ayurmed pe care l-am folosit DOAR EU, in mod personal. Vorbesc despre un prods care l-am recomandat multora dintre pacientii mei cei mai speciali:"piticii", care-mi trec pragul cabientului in fiecare zi, cu nasucuri infundate, febra si tuse.

 Vorbim despre Coughend! Un sirop marca Ayurmed destinat copiilor, dar si adultilor.

Acum, in perioada racelilor, este extrem de util, pentru ca "banala: tuse poate determina stari de iritabilitate, perioade de somn intrerupt, nervozitate din partea copilului (dar si a adultului in acelasi timp), iar datorita lipsei de somn apare starea de epuizare. In cazul asocierii febrei epuizarea survine mai rapid si mai agresiv.

Ce este Coughend?

 Este un supliment alimentar, un produs natural din plante medicinale indiene cu efect adjuvant, de calmare a tusei.
 Evident schema terapeutica in cazul unui copil care tuseste este mult mai complexa, dar in acest moment discutam doar despre un produs simptomatic, complementar, destinat perioadei de raceala sau potentator-bronhodilatator in terapia astmului bronsic.

 Plantele medicinale care sunt in acest sirop sunt:




 Ma opresc asupra acestora pentru a va spune cateva detalii:

  • piperul indonezian(piper longum) are efectul de-a reduce secretia de mucus si de-a calma accizele de tuse
  • pistacia integerrima fluidifica secretiile cu caracter vascos prin reducerea retentiei de apa la nivel pulmonar
  • ocimum sanctum sau busuiocul indian expectorant si bronhodilatator, antialergic si antiinflamator elimina congestia respiratorie. Avem si noi busuiocul nostru si cimbrisorul care au efecte similare cu busuiocul indian.
  • ghimbirul este deja bine cunsocut datorita efectului sau decongestionant al cailor respiratorii superioare, un bun diaforetic. In traditia noastra populara, acele 'frectii'care se faceau copiilor, aveau tot un efect diaforetic.
  • scortisoara are efect antibacterian si antiviral.
  • somlata este complemantar acestor palnte medicinale prin sustinerea sistemului imunitar.
  • alaturi de acestea sirpul mai contine si: menta, camfor, toporasi, lemn dulce, kantaki, vasa
 Ca modalitate de administrare:

1-3 ani-2,5 ml de 2 ori pe zi
peste 3 ani 5ml de 2 ori pe zi
adulti:5-10 ml de 3ori pe zi


Schema terapeutica a fiecarui pacient in parte, este personalizata in functie de tabloul simptomatic al fiecaruia.
 Ca o mica atentionare a tuturor siropurilor! Dupa desfacerea sticlutei de sirop, intre administrari, acesta se pastreaza la frigider.

" Ce ma surprinde cel mai mult la uminitate?Omul. Isi sacrifica sanatatea pentru a face bani. Apoi isi sacrifica banii pentru a -si recupera sanatatea"Dalai Lama
 Nu va sacrificati sanatatea! Aveti grija de ea!

19 comentarii:

  1. E bine sa avem acest supliment pentru tuse in casa. Niciodata nu stii cand e nevoie de el, mai ales pentru copii.

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am folosit si noi si sunt foarte multumita de el. Si-a facut efectul si fetele au putut sa doarma din nou linistite!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si noi il avem in casa si il folosim ori de cate ori incepem sa tusim si acum acest lucru se intampla destul de des.

    RăspundețiȘtergere
  4. Adoram acest sirop! Il folosim de anul trecut si la nevoie este super!

    RăspundețiȘtergere
  5. Este printre putinle siropuri care imi amelioreaza tusea. In casa, eu sunt pacientul tusitor si am probleme mereu. In mare parte sunt vinovata, mea culpa. Ma gandesc sa mi fac o aprovizionare de iarna cu acest sirop.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si fetitei mele ii place siropelul de la Ayurmed si din propria experienta am constatat ca este foarte ficient pentru toate tipurile de tuse
    Paula Sosoi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar este un produs adjuvant foarte eficient!

      Ștergere
  7. Intotdeauna e bine sa ai in casa un astfel de supliment.

    RăspundețiȘtergere
  8. E anotimpul in care trebuie sa avem mai multa grija de noi si se recomanda sa ne bazam pe imunitatea ridicata.

    RăspundețiȘtergere
  9. Noi folosim siropul acesta de mult timp,e foarte bun si ăe noi ne-a ajutat de multe ori sa trecem peste raceli

    RăspundețiȘtergere
  10. Si noi folosim tot sirop pe baza de plante.
    Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu personal nu l-am folosit, dar am vazut ca e foarte iubit atat de adulti, cat si de cei mici.

    RăspundețiȘtergere
  12. Toamna asta a venit cu tuse. Pe fata mea a prins-o ploaia si de atunci tuseste meru, poate acest sirop ii va stopa tusea.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi-ar trebui si mie un sirop, tusesc de ceva vreme. E si pentru adulti?

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu-mi zi de sirop ca azi am fost la medic din cauza tusei. Am primit o gramada de siropele si sper sa scap de tusea asta

    RăspundețiȘtergere
  15. Am.tot citit despre siropul asta. O sa il iau si eu, sa il am in casa.

    RăspundețiȘtergere
  16. Faza cu pastratul la frigider n-am stiut-o. Si cum? beau siropul rece-gheață desi tusesc de ma ia naiba?

    RăspundețiȘtergere