joi, 19 octombrie 2017

Cand te simti ca o bufnita- ia Sedirelax!

 Intr-o lume 'nebuna-nebuna', intr-o continua miscare, uneori realizam ca avem nevoie nu doar de cineva, si si de 'ceva' pentru a ne induce o stare de relaxare.
 Sunt acele momente cand vrei sa stai linistita TU cu TINE!

 Lipsa somnului produce o adevarata avalansa de sentimente negative, de iritabilitate, frustrare si stari anxioase.
 Sunt zile cand te trezesti mai obosit(a) decat innainte de-a te culca.

  
 Sedirelax de la Ayurmed este solutia optima atunci cand incepem sa semanam cu o bufnita!
 Sedirelax nu este un somnifer!


Ce este si ce contine Sedirelax?!

  • un supliment alimentar marca Ayurmed, cu componente 100% naturale, din plante indiene
  • mentine un somn odihnitor pe intreaga sa durata
  • adapteaza organismul la conditii de stres continuu, determinand o protectie asupra stresului oxidativ
  • sustine organismul in conditii de stres emotional intens, suprasolicitare intelectuala
  • mentine capacitatea de atentie si concentrare
  • contine:

  1. Ginkgo Biloba
  2. Melissa oficinalis sau roinita
  3. Hypericum perforatum sau sunatoare
  4. Ocimum Basillicum sau busuioc
  5. Valeriana Wallichii sau valeriana
  6. Guma arabica
Mod de utilizare:
1-2 comprimate de 3 ori pe zi cu jumatate de ora innainte de mese(dupa recomandarile producatorului). Eu as recomanda pentru situatii de stres intens- aceasta administrare.In cazuri mai usoare se poate administra doar innainte de cina (cum a  fost cazul meu)
flacon cu 50-100 comprimate

 Sedirelax de la Ayurmed este solutia la care apelam atunci cand suntem depasiti de program, de sarcini, de lucruri de dus la bun-sfarsit, atunci cand ziua are doar 24 de ore!
 Pentru ca plantele medicinale prezente in acest comprimat sunt extrem de mult utilizate de mine ca medic, pot spune ca Ayrmed a gasit combinatia  eficienta a acestora.
 Am primit acest flacon prin intermediul celor de la Brander - carora le multumesc pe aceasta cale- si l-am impartit in doua: jumatate din numarul de comprimate l-am oprit pentru mine si jumatate i le-am dat mamei(pentru a avea doua pareri despre acest produs)
 Eu le folosesc doar ocazional, cand am o zi extrem de incarcata, insa mama l-a folosit cu regularitate.
 Atat in cazul meu, cat si al mamei, receptivitatea la administrarea acestuia a fost buna, calitatatea somnului s-a imbunatatit.
  In ceea ce priveste stresul , sau cum sa nu mai avem parte de el...aici mai avem putin de lucrat! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu