duminică, 6 august 2017

Clatite cu inghetata raw-vegana


Intr-o zi torida , cel mai special desert/mic dejun este reprezentat de  


  


Clatite cu inghetata Raw-vegana




Cantitatile prezentate de mine sunt orientative (in unele locuri nici nu le-am notat) pentru ca depinde intr-o mare masura de gusturile personale.





  In cazul clatitelor-aluatul este clasic, doar ca am folosit 3 tipuri de faina(nici una alba) pentru un aport de vit B-complex, laptele a fost inlocuit cu un lapte vegetal(in cazul meu cu cel de soia, dar se poate folosi si lapte de migdale sau orez). Nu am folosit nimic de indulcit, dar se poate adauga dupa gust vanilie sau zahar vanilat). Am dorit un desert fara zahar si nu am folosit nici in inghetata. Pentru varianta mai sanatoasa se poate inlocuii cu sirop de artar sau sirop de agave.

  Pentru inghetata Raw-vegana (iarasi) nu am dat cantitati pentru ca sunt persoane care prefera gustul mai intens al murelor(asa cum este cazul meu), sunt insa iubitori ai bananelor si atunci cantitatea este mai mare din acest ingredient. Eu am folosit o cana de mure proaspata, o banana congelata , o cana de lapte de soia si o ceasca de caju crud-activat enzimatic(adica tinut in apa pentr o ora innainte de-a fi folosit). Totul se pune intr-un robot cu lama"S" si se mixeaza bine. Se pune in masina de facut inghetata sau la congelator(in aceasta situatie se scoate din 2 in 2 ore si se mai mixeaza pentru a nu se forma ace de gheata)
  Este o varianta sanatoasa a unui desert racoritor de vara!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu