duminică, 20 august 2017

Ce este Trifyla si de ce este bine s-o folosesti?!






Trifyla este un "purificator digestiv complet", un produs marca Ayurmed care are in compozitie:











1.Pulbere de fructe de Amla (Embilica Officinalis)

 Amla este cunoscuta ca si "coacaz indian", un fruct bogat in vitamina C, tanini, flavonoide , acizi si enzime.Ca si compozitie , cantitaea de vitamina C din Amla este de 20 de ori mai crescuta decat in portocale(100 gr Amla are aproximativ 700 mg de vitamina C)
 Datorita cantitatii mari de fitonutrienti, Amla are rolul de-a proteja vasele mici de sange(in principal capilarele)imbunatatind in mod indirect vederea, are rol antiinflamator, asigura o buna functionalitate a sistemului imunitar.
 Sustine procesele digestive, protejeaza celulele de stresul oxidativ, imbunatateste absorbita calciului, astfel incat Amla devine parte importanta a acestui comprimat Ayurvedic.
 Pentru ca are o cantitate importanta de fibre are un usor efect laxativ daca se consuma in cantitate mai mare.
 Poate fi folosita cu succes de catre cei care-si doresc o detoxifiere a organismului, facilitandevacuarea cu usurinta a colonului(contribuind prin acet mecanism la eliminarea toxinelor din organism)


 2.Haritaki(Terminalia Chebula)-pulbere din fructe contine cantitati importante de taninuri,antrochinine,polifenoli, triptene, glicozide, flavonoide.
 Are efect usor laxativ, normalizand astfel tractul intestinal, eliminand toxinele (care stagneaza in organism la persoanele cu tranzit incetinit), dar in acelasi timp stimuleaza sistemul hepatobiliar si apetitul.
 Este de un real ajutorpentru cei care tin o dietasau o cura de dezintoxicare.
 Dintre alte efecte benefice putem enumera: antitumoral, antioxidant, antiviral, antibacterian, antimutagen, aniinflamtor si hepatoprotector.

3. Bibhitaki(Terminalia belerica) determina o detoxifiere hepatica , fiind un stimulent digestiv, un reglatoral peristaltismului intestinal, dar in acelasi timp si un antiseptic sanguin, lipotriptic renal, cu efecte benefice in dislipidemie prin scaderea in mod indirect a colesterolului .

 Printr-o asociere complexa a acestor trei componente in proportii egale(150 mg) Trifyla este un produs perfect pentru detoxifiere, eliminarea toxinelor din organism, asigurand un peristaltism sanatos, dar "sustine si capacitataea de autoaparare prin protejarea celulelor imotriva stresului oxidativ si sustinerea sistemului imunitar".

 Doza recomandata:
-copii 5-14 ani:1/2 comprimat de  3ori pe zi
-peste 14 ani si adulti :1-3 comprimate de 3 ori pe zi
 cu jumatate de ora innaintea meselor .

Flaconul de 50 de comprimate (la pretul de 15 lei) se poate comanda direct de pe site-ul Ayurmed.

 Pentru ca Brander ne-a trimis un astfel de flacon si pentru ca sotul meu avea mereu probleme cu tranzitul i l-am oferit imediat ce a sosit.
 S-a declarat foarte multumit , inca din primele zile de utilizare;cantitatea pe care el o lua era de 2 comprimate pe zi pentru ca si numarul meselor era asa.
 Partea "proasta"este ca acum nu mai pot "sa-l iau peste picior"cand este nervos zicandu-i: "Hai draga, ce esti asa de constipat?!"
 Partea buna este ca fiind un produs 100% natural, este un produs sanatos cu multiple beneficii.

Va las un filmulet pe care sa-l vizionati  pentru a asculta parerea unui medic indian ayurvedic. 




16 comentarii:

  1. Nu stiam de acest produs, i-ar fi de folos si tatalui meu...are probleme cu tranzitul si fiind un produs 100% natural ar merita incercat.

    RăspundețiȘtergere
  2. E adevarat ca in ultimul timp m-am cam ferit sa mai folosesc tot felul de suplimente dar acesta parca ma tenteaza pentru reglarea tranzitului intestinal ....

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am auzit de acest medicament si nici de fructele respective. Am sa ma interesez sa vad daca se gaseste si la noi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am auzit de aceste pastile, par sa-si faca bine treaba si oricand pot fi utile daca ai nevoie de ele, mai ales ca sunt si naturale.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am tot vazut reclama in blogosfera la aceste pastile. Eu nu sunt fan si nu as incerca nimic de genul, oricat de "naturiste" ar fi. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte important sa fii informat in ceea ce priveste orice produs.Acesta nu are in compozitie decat cele 3 plante si 50 mg de gumma(aceasta este folosita in majoritatea produselor pentru stabilizare).

      Ștergere
  6. Nu am incercat aceste suplimente dar am citit pareri buen si mai ca le-as incerca, nu au ce sa-mi faca rau.

    RăspundețiȘtergere
  7. chiar nu stiam de el, o sa ma edific neaparat!

    RăspundețiȘtergere
  8. eu imi reglez tranzitul cu fructe si legume, au fibre si ma calmeaza imediat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu la fel, dar din pacate nu se intampla acelasi lucru cu toata lumea!

      Ștergere
  9. Mama ce glume ai si tu! Saracul sot! :D
    Lasand gluma deoparte (you know what I mean), ma intereseaza si pe mine acest produs mai ales pentru baiatul meu care, de indata ce vine toamna, incepe sa aiba probleme digestive.

    RăspundețiȘtergere
  10. Acum am aflat despre acest supliment si il consider ca fiind bine venit in cazuri usoare si ca adjuvant preventiv.

    RăspundețiȘtergere
  11. N-am folosit produse de acest gen pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  12. Din fericire nu am probleme de acest gen, dar la cel mai mic semn de necaz m-as interesa ce sa iau si cred ca acesta ar fi un supliment numai bun.

    RăspundețiȘtergere